منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

بهترین رنگ ها برای سرویس بهداشتی کدامند!

شنبه, 30 شهریور 1398
بازدید : 4114
نظرات : 0

انتخاب رنگ مناسب در طراحی حمام و سرویس بهداشتی از اهمیت زیادی برخوردار است. اگرچه ملزومات ضروری حمام مانند روشویی کابینتی، توالت فرنگی، کاسه روشویی، وان و کابین دوردوشی در دکوراسیون حمام های مدرن و لاکچری جایگاه ویژه ای دارند ولی انتخاب آنها باید متناسب با رنگ اصلی حمام باشد. به یاد داشته باشید بعضی از رنگ ها برای انواع خاصی از فضاها مناسب تر هستند اما در حقیقت هیچ قاعده کلی در مورد آن نیز وجود ندارد. البته انتخاب رنگ به متراژ و فضای حمام شما بستگی دارد. به این معنا که اگر حمامتان کوچک است و یا از تابش نور طبیعی بی بهره است، متخصصین توصیه می کنند که از رنگ های روشن و خنثی مانند سفید و یا خاکستری استفاده شود. اگر تصور می کنید در این صورت فضای حمام شما بی روح و کسل کننده است می توانید ترکیبی از رنگ های شاد و انرژی زا مانند زرد، قرمز، آبی و ... بنا بر سلیقه ی خود البته به مقدار خیلی کم در کنا رنگ های خنثی استفاده کنید.

 

حمام های فیروزه ای

 

آیا از فضای حمام خود خسته شده اید و تصمیم به بازسازی آن گرفته اید، برای دکوراسیون جدید حمام خود چه رنگی را انتخاب می کنید؟ واضح است که تنوع رنگ و همچنین ترکیب های رنگی زیبا و جالب بسیار زیاد است ولی چیزی که کار شما را سخت می کند، انتخاب آن است. امروز در بلومیس بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد، پس اگر شما نیز در انتخاب زیباترین کاشی سرویس بهداشتی و همچنین ترکیب رنگ مناسب برای حمام و سرویس بهداشتی خود تردید دارید، با ما تا پایان همراه شوید، مطمئنا نمونه های جذاب زیر می تواند به شما در انتخاب مناسب کمک کند.

 

 

 

حمام با کاغذ دیواری سبز

 

سبز یکی از رنگهای مطلوب، دوست داشتنی و بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی و حمام های معاصر به شمار می آید. رنگ سبز در کنار تازگی و انرژی زیاد، روحیه ای آرام دارد و احساس آرامش را به شما القا می کند. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ترکیب دیوار سبز با روشویی بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد. اگر به طبیعت علاقه دارید در انتخاب این ترکیب بی نظیر شک نکنید چراکه از زیبایی طبیعت الهام گرفته شده است. بهتر است از رنگ سبز و ویژگیهای مثبت آن غافل نشوید. زیرا رنگ سبز از جمله رنگ های آرام بخشی است که به دلیل داشتن طیف های متنوع می تواند در طراحی و دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی به زیباترین شکل استفاده شود.

 

نورپردازی رنگی

 

رنگ آرامش بخش و ملایم آبی از رنگ های مناسب سرویس بهداشتی و حمام می باشد. زیرا رنگ آبی آسمانی نزدیکی خوبی به آسمان و دریا دارد به همین جهت در سراسر جهان رنگی قراردادی و مورد علاقه برای حمام و سرویس بهداشتی می باشد. همچنین این رنگ به دلیل جذابیت های خاصش یکی از محبوب ترین رنگ‌های اصلی است که در طراحی و دکوراسیون دیگر فضاهای مختلف از اتاق خواب خانه گرفته تا محیط‌های اداری و تجاری به‌کار می‌رود. در تصویر بالا جذابیت رنگ آبی در کنار نورپردازی سبز و قرمز غیرقابل انکار است و فضای زیبایی را خلق کرده است. فراموش نکنید که نورپردازی از ملزومات مهم در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی می باشد که باید مورد توجه قرار بگیرد. زیرا نورپردازی اصولی و مناسب از لحاظ روانشناسی و زیبایی بصری تاثیر زیادی بر روی سلامت بدن می گذارد.

 

در این رابطه بخوانید: 8 ایده جدید نورپردازی حمام و سرویس بهداشتی

 

حمام هایی به رنگ خاکستری

 

ممکن است با توجه به سبک و متریالی که برای دکوراسیون حمام خود انتخاب کرده اید، رنگ خاکستری خنثی بهترین گزینه برای دیوار حمام باشد. شاید این رنگ به تنهایی در نظر بیشتر افراد کسل کننده به نظر برسد ولی بدون تردید در ترکیب با رنگ های جسورانه، توانایی و قابلیت به رخ کشیدن تصاویری زیبا و بی نظیر را دارا می باشد. رنگ خاکستری به دلیل طبیعت یکنواختش قدرت تطبیق بالایی با فضا، سبک های مختلف و رنگ های دیگر دارد و از این جهت انتخابی مناسب و ایده آل در دکوراسیون حمام های مدرن و لاکچری می باشد. در تصویر بالا طراح با انتخاب روشویی کابینتی باز چوبی، قالیچه نرم و کرکی و آینه زیبا فضایی زیبا در این حمام خنثی ایجاد کرده است.

 

روشویی کابینتی بنفش

 

بازی با سایه های مختلف یک رنگ با تن های متفاوت یا با رنگ های مختلف در تن های مشابه، مانند آبی ، بنفش و فیروزه ای می تواند در طراحی داخلی خانه بسیار جالب باشد. اگر دوست دارید این روش را در دکوراسیون حمام خود اجرا کنید، بهتر است رنگ اصلی را برای دیوار ها در نظر گرفته و رنگ های دیگر را برای لوازم جانبی حمام مانند روشویی کابینتی، کاسه روشویی و حتی قاب آینه در نظر بگیرید. در تصویر بالا، دیوار آبی تیره با روشویی کابینتی بنفش هارمونی زیبایی دارد و طراح با انتخاب کاسه روشویی سفید توانسته است تضاد و کنتراست چشمگیری با آنها ایجاد کند. نورپردازی مناسب و آینه های بزرگ بالای سینک، دید بصری را در این حمام افزایش داده و فضا را بزرگتر، روشن و دلباز نشان می دهد.

 

حمام های سیاه و سفید

 

اگر ترجیح می دهید دکوراسیون حمامتان ساده، شیک و بدون هیچ پیچیدگی باشد، ترکیب سیاه و سفید می تواند انتخابی عالی برای شما باشد. فراموش نکنید که این یک تضاد دوست داشتنی است که هیچ وقت از مد نمی افتد. اگر همه نکات مهم در طراحی و دیزاین حمام و سرویس بهداشتی را در نظر داشته باشید، حمام هایی با طراحی سیاه می توانند شما را در فضایی بشدت فریبنده، بی نظیر و در نهایت زیبایی قرار دهند. برای این کار می توانید دیوارها را رنگ سفید بزنید و در مقابل سینک روشویی، توالت فرنگی، وان و قاب آینه را به رنگ مشکی براق انتخاب کنید.

 توالت فرنگی وال هنگ از ویژگی بارز این حمام پرزرق و برق سیاه و سفید می باشد. توالت فرنگی دیواری نیاز به جابجایی ندارد، ایجاد مزاحمت نمی کند و به راحتی به سمت دیوار باز و بسته می شود. یکی از بزرگترین مزایای استفاده از توالت فرنگی دیواری نسبت به سایر انواع توالت فرنگی این است که شما می توانید فضای زیادی را ذخیره کنید. آنها برای حمام های کوچک بسیار ایده آل و مناسب هستند زیرا فضایی در حد صفر را اشغال می کنند و سرویس بهداشتی و حمام را به طور کلی بزرگتر نشان می دهد.

 

حمام های زرد و خاکستری

 

ترکیب های خاصی از رنگ ها وجود دارند که مختص به سبک های خاص می باشند. به عنوان مثال، در یک حمام مدرن یا معاصر ممکن است از ترکیب سایه های خاکستری، زرد و سفید استفاده شود. ترکیب رنگ های خاکستری و زرد پر از شادی و پیچیدگیست که می تواند انتخابی جذاب در حمام  باشد. زیرا دکوراسیون زرد و خاکستری در گروه رنگ هایی قرار دارد که هیچ گاه قدیمی نشده و همیشه به روز محسوب می شوند. طراح حمام بالا برای دکوراسیون آن از ترکیب رنگ های سفید، خاکستری و زرد استفاده کرده است. روشویی کابینتی زرد و خاکستری با سینک سفید کاملا با فضای مدرن حمام همخوانی دارد. اگردوست دارید از این ترکیب زیبا در دکوراسیون حمام خود استفاده کنید، شلف های دیواری را فراموش نکنید. زیرا آنها می توانند لوازم تزیینی شما را به خوبی نمایش بدهند.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com