منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

5 مدل روشویی کابینتی که سرویس بهداشتی را جذاب می کنند

یکشنبه, 18 فروردین 1398
بازدید : 3681
نظرات : 0

امروزه سبک و طراحی حمام ها بسیار گسترده و متنوع می باشد و لوازم جانبی حمام مانند روشویی کابینتی، کابین دور دوشی، کاسه روشویی و توالت فرنگی در شکل و طرح های مختلف در در دسترس مردم قرار دارند. روشویی کابینتی یکی از مهمترین ارکان فضای سرویس بهداشتی محسوب می شود. در واقع کابینت های روشویی عاملی هستند که با انتخاب صحیح آن ها به سادگی می توانید جلوه ی خاصی به فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی ببخشید.

 

روشویی کابینتی ساده و شیک

 

استفاده از انواع متفاوت مدل روشویی کابینتی در سال های اخیر دکوراسیون های متفاوتی را برای سرویس های بهداشتی به وجود آورده است. انتخاب مدل های کابینت روشویی ساده و شیک تاثیر بسیاری در سرویس بهداشتی دارد تا حدی که می توان با انتخاب روشویی کابینتی های جدید و متفاوت فضای داخلی سرویس بهداشتی را به کلی تغییر داد. مدل هایی روشویی کابینت داری که به روی دیوار نصب می شوند از انوع مدرن هستند و به همین خاطر برای دکوراسیون حمام های مدرن بسیار مناسب هستند در صورتی که انواع پایه دار که روی زمین نصب می شوند برای حمام هایی با دکوراسیون سنتی و کلاسیک مناسب تر هستند.

در طراحی های جدید روشویی کابینتی علاوه بر زیبایی به کاربردی بودن آن نیز توجه شده است. جنس بدنه مقاوم و زیبایی در کنار طراحی کاربردی آن از مهمترین ویژگی های روشویی کابینتی شیک وایده آل در سرویس بهداشتی محسوب می شود. در ادامه این مطلب 5 مدل روشویی کابینتی ساده و شیک برای استفاده در حمام و سرویس بهداشتی های شیک و لوکس را با هم مشاهده می کنیم و از دیدن آنها لذت می بریم.

 

روشویی کابینتی یکی از مهمترین ارکان فضای حمام و سرویس بهداشتی به شمار می آید و عاملی است که با انتخاب صحیح آن ها به سادگی می توانید جلوه ی خاصی به فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی ببخشید. جنس بدنه مقاوم و زیبایی در کنار طراحی کاربردی آن از مهمترین ویژگی های روشویی کابینتی شیک وایده آل در سرویس بهداشتی محسوب می شود.

 

 

روشویی کابینتی ساده و شیک

 

در تصویر بالا نمونه ای زیبا از یک مدل روشویی کابینتی باز ساده و در عین حال شیک مشاهده می کنید. طراحی ساده و بدنه ی چوبی از ویژگی های منحصر به فرد این روشویی کابینتی محسوب می شود. شیرآلات مدرن و کاسه روشویی سرامیکی بر جذابیت و زیبایی روشویی کابینتی افزوده است. شیرآلات دیواری موجب صرفه جویی در فضای روشویی شده و زمینه ذخیره سازی بیشتری را برای عناصر دیگر فراهم کرده است.

فضای ذخیره سازی در طراحی حمام های کوچک خیلی مهم است زیرا بهترین مکان برای نگهداری از وسایل آرایشی و بهداشتی می باشد. میزان خطا و اشتباه در طراحی حمام های کوچک، بدلیل کمبود فضای کافی باید درحد صفر باشد. در تصویر بالا، طراح یک کابینت روشویی باز چوبی برای این حمام کوچک انتخاب کرده است. قفسه های باز زیر روشویی کابینتی محل مناسبی برای حفظ و نگه داری از حوله و دیگر وسایل آرایش و بهداشتی می باشند.

 

روشویی کابینتی ساده و شیک

 

این مدل روشویی کابینتی بسیار پر زرق و برق با جذابیت زنانه قوی می باشد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید طراحی این روشویی بسیار ساده است، درحقیقت کانتر سنگ مرمر براق و دو پایه ضد زنگ از ویژگی های بارز و منحصربه فرد این روشویی کابینتی محسوب می شود. در طراحی این روشویی کابینتی، فضای ذخیره سازی هیچ نقشی ندارد و در عوض، طراح تلاش کرده است تا با استفاده از وسایل مناسب در دکوراسیون حمام، این ضعف را جبران کند. این نمونه روشویی کابینتی یک انتخاب مناسب و ایده آل برای کسانی است که می خواهند یک دکور ساده، تمیز و شیک با کانتر بزرگ و جادار داشته باشند.

کانتر مرمر با ظرافت کلاسیک خود حمام  شما را فوق العاده زیبا می کند و زمانیکه با دیگر لوازم جانبی و دکوراسیون جدید ترکیب شود واقعا شگفت انگیز است. محبوبیت صفحه کابینت مرمر روز به روز در حال افزایش است و یکی از انتخاب های کلاسیک با کیفیت برتر می باشد. صفحه کابینت سنگ مرمر طیف غنی از رنگ ها را دارد و زیبایی آن غافلگیر کننده است. علاوه بر این صفحه کابینت مرمر کابینت روشویی دارای دوام فوق العاده، مقاومت عالی در برابر گرما و برای بیشتر طراحی ها از کلاسیک تا مدرن مناسب است. صفحه کابینت سنگ مرمر متخلخل است، در برابر مواد شوینده ی اسیدی مقاومت زیادی ندارد و توسط اقلام سنگین شکسته و یا ترک خورده می شود.

 

روشویی کابینتی ساده و شیک

 

بیشتر اوقات به کاربردن تضاد ها با وجود تفاوت های فاحش، میزان جذابیت را در دکوراسیون افزایش می دهد. به عنوان مثال، این روشویی کابینتی ترکیبی از عناصر قدیمی و جدید را به شیوه ای زیبا و طراحی منحصر به فرد نشان می دهد. تصویر بالا، نمونه ای زیبا از حمام کلاسیک است. طراح برای دکور این حمام زیبا، روشویی کابینتی باز چوبی را انتخاب کرده است. روشویی کابینتی باز از انواع مدل های جدید روشویی کابینت دار است که طرفداران زیادی دارد. زیرا روشویی های کابینتی باز در حمام های بزرگ و کوچک زیبا و بسیار کاربردی هستند و با طراحی و دکوراسیون های کلاسیک، معاصر و مدرن مطابقت دارند. ترکیب شیرآلات برنجی و کاسه روشویی طلایی با صفحه کابینت سنگی بسیار زیبا و خیره کننده است. طراح با نصب آیینه ای با قاب طلایی بر روی دیوار سنگی بر زیبایی ظاهر این حمام کلاسیک افزوده است.

 

روشویی های کابینتی باز در حمام های بزرگ و کوچک زیبا و بسیار کاربردی هستند و با طراحی و دکوراسیون های سنتی، معاصر و مدرن مطابقت دارند. کانتر مرمر با ظرافت کلاسیک خود حمام  شما را فوق العاده زیبا می کند و زمانیکه با دیگر لوازم جانبی و دکوراسیون جدید ترکیب شود واقعا شگفت انگیز است.

 

 

روشویی کابینتی ساده و شیک

 

به واقع روشویی کابینتی های باز مانند نمونه ی بالا بسیار زیبا هستند، زیرا آنها به شما امکان اضافه کردن فضای ذخیره سازی مناسب را می دهند و در عین حال نگاهی بی نظیری در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی شما ایجاد می کنند. این مدل روشویی کابینتی دارای یک قفسه باز با کشویی است که زیر آن قرار دارد. به این ترتیب شما دارای یک منطقه باز برای سبدها، حوله ها و غیره و کشویی برای اقلام صمیمی تر و یا برای اجناس کوچک تر می باشید.

آینه بزرگ بالای روشویی کابینتی و نورپردازی مناسب، دید بصری را در حمام افزایش داده است. نورپردازی یکی از عناصر مهم در دکوراسیون حمام به شمار می رود. روشنایی و نورپردازی کافی در قسمت ورودی حمام، بالای روشویی کابینتی و اطراف کابین دور دوشی یک ضرورت محسوب می شود. نورپردازی مناسب در حمام باعث می شود نسبت به خودتان احساس بهتری پیدا کنید و اعتماد به نفس شما را بالا می برد. نور زیاد در حمام باعث می شود که در آینه خیرگی ایجاد شود و نور کم کار کردن را برای شما دشوار می کند. قبل از انتخاب آویز و روشنایی مناسب، به شکل، اندازه، سبک و متریال آن دقت کنید و سپس تصمیم بگیرید که کدام یک برای حمام مناسب و بهترین است. نورپردازی اصولی و مناسب از لحاظ روانشناسی و زیبایی بصری تاثیر زیادی بر روی سلامت بدن می گذارد.

 

روشویی کابینتی ساده و شیک

 

طراحی این مدل روشویی کابینتی به سبک وینتیج، بسیار ساده و شکیل است. روشویی کابینتی به سبک کاتیج دارای طراحی ساده، بی آلایش، خالی از تصنع است که حس نوستالژی را به فضای حمام القا می کند. این مدل کابینت روشویی آینه ای دارای کشو و کابینت می باشد. معمولا از انواع روشویی های کابینت دار برای نگهداری مواد آرایشی ، حوله ها، و تمامی وسایل بهداشتی دیگر استفاده می شود تا هم به آسانی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند و هم از شلوغی و بهم ریختگی سرویس بهداشتی جلوگیری کنند. صفحه کابینت سیاه و شیرآلات مدرن و شیک با این سبک روشویی کابینتی همخوانی دارند و بر زیبایی این روشویی کابینتی افزوده اند. همانطور که قبلا گفتیم نصب آینه بزرگ در بالای روشویی کابینتی باعث افزایش دید بصری در حمام می شود که طراح این حمام نیز از این ترفند در دکوراسیون خود استفاده کرده است.

 

نورپردازی یکی از عناصر مهم در دکوراسیون حمام به شمار می رود. آینه بزرگ بالای روشویی کابینتی و نورپردازی مناسب، دید بصری را در حمام افزایش می دهد. روشویی کابینتی به سبک کاتیج دارای طراحی ساده، بی آلایش، خالی از تصنع است که حس نوستالژی را به فضای حمام القا می کند. نورپردازی اصولی و مناسب از لحاظ روانشناسی و زیبایی بصری تاثیر زیادی بر روی سلامت بدن می گذارد.

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com