منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

10 نکات مهم درباره خرید بهترین لوازم جانبی حمام

شنبه, 30 فروردین 1399
بازدید : 2311
نظرات : 0

مطمئناً همه دوست دارند حمامی نه تنها راحت بلکه زیبا داشته باشند. اما مطمئناً عملکرد این لوازم جانبی قبل از تأثیر زیبایی شناختی آن بر کل حمام اهمیت دارد. در طراحی یک حمام، این سؤال وجود دارد که چه نوع لوازم جانبی در حمام و سرویس بهداشتی نیاز است؟ قطعا شما نمی توانید بدون اینکه یک دقیقه فکر کنید که به چه چیزهایی نیاز دارید، به فروشگاه بروید. بنابراین به ما اجازه دهید در مورد چگونگی انتخاب لوازم جانبی حمام، راهنمایی هایی به شما ارائه دهیم.

اگر تصمیم به بازسازی حمام خود گرفته اید یا می خواهید حمام جدید خود را دکور کنید، این پست برای شما مفید خواهد بود. مطمئناً شما لوازم جانبی جدید را برای دکوراسیون حمام خود می خرید و در این میان نمی خواهید پول خود را بیخودی به هدر دهید. شما مایل نیستید چیزی کمتر از آنچه را که واقعاً در نظر دارید خریداری کنید. از این رو، در انتخاب و خرید بهترین لوازم جانبی حمام برای خانه خود، راهنمایی های و نکات مهم ما را بخوانید و از آن استفاده کنید.

 

نکات مهم درباره خرید بهترین لوازم جانبی حمام

 

1-بودجه خود را تعیین کنید.

 

لوازم جانبی حمام

 

تعیین بودجه مهمترین نکته ای است که قبل از خرید بهترین لوازم جانبی حمام در اولویت قرار می گیرد. این امر به شما امکان می دهد مواردی را انتخاب کنید که مناسب سرویس بهداشتی شما باشند و همچنین جایی در داخل جدول بودجه خود به آن اختصاص داده باشید. بدون شک حتی اگر پول کافی داشته باشید نیز دوست ندارید بیش از حد خرج کنید. بنابراین، لازم است ابتدا بودجه خود را مشخص کنید و سپس طبق آن لوازم جانبی را تهیه کنید که از کیفیت عالی و قیمت مناسب برخوردار باشند.

 

2- مشخص کنید که به چه چیزهایی نیاز دارید.

 

لوازم جانبی حمام

 

قبل از شروع خرید، لیستی از لوازم جانبی مورد نیاز خود را تهیه کنید. به حمام خود نگاه کنید و بررسی کنید که چه چیزی باید در آنجا قرار بگیرد. همچنین ، باید استفاده خود را به عنوان صاحب خانه در نظر بگیرید. لوازم جانبی که احتمالا از آنها زیاد استفاده نمی کنید را در لیست خود قرار ندهید و تنها لوازم جانبی مهم مانند ( انواع مدلهای آینه دستشویی ) را بخرید.

 

نکته: انواع روشویی سه کنج کوچک برای گوشه های پرت و غیر قابل استفاده حمام مناسب است.

 

3- لوازم جوانبی برند، بهترین نیستند.

 

لوازم جانبی حمام

 

هنگام خرید لوازم جانبی حمام ، فکر کردن در مورد برندها واقعاً لازم نخواهد بود. اکثر مردم فکر می کنند اگر انتخاب آنها از یک برند معروف باشد، بهترین خرید را انجام داده اند. در صورتیکه بعضی مواقع کالای برند از کیفیت خوبی برخوردار نیست. بنابراین بهتر است در هنگام خرید به خوبی به هر مورد نگاه کنید و فقط به نام تجاری آن توجه نکنید. به این نکته توجه داشته باشید که عملکرد کالاهایی را که قصد خرید آن را دارید را نیز در نظر بگیرید. مطمئن شوید که انتخابتان متناسب با نیاز شما باشد و برند  و مارک واقعاً مهم نیست.

 

 

4- به دنبال اقلام ارزان قیمت با کیفیت خوب باشید.

 

لوازم جانبی حمام

 

تصور غلط دیگر خریداران این است که اگر هزینه بیشتری پرداخت کنند، بدین معناست که آن کالا بهترین است. در واقع، این اشتباه است زیرا بسیاری از موارد دیگر ارزان تر و حتی از نظر کیفیت بهتر هستند. بنابراین، یک خریدار هوشمند باشید. به جزئیات و قیمت های آن دقت کنید تا بتوانید با قیمت مناسب کالای خوبی را بدست آورید.

 

5- فضای موجود خود را در نظر بگیرید.

 

لوازم جانبی حمام

 

ما ممکن است لوازم جانبی بخریم که فضای زیادی را اشغال می کنند و برای حمام کوچک ما مناسب نیست. بنابراین، قبل از خرید به فضای حمام خود توجه کنید تا لوازمی را انتخاب کنید که فضای زیادی از حمام شما را اشغال نکنند. به یاد داشته باشید که این کارکردی است که بیشتر از همه اهمیت دارد و نه نگاه.

 

6- لوازم جانبی لازم را در اولویت قرار دهید.

 

لوازم جانبی حمام

 

در واقع همه لوازم جانبی حمام مهم نیستند. برخی از آنها لازم نیست خریداری شوند. در خرید، به این نکته توجه کنید که ابتدا وسایل لازم را قبل از خرید کالاهایی که چندان لازم نیست ، خریداری کنید. خرید روشویی کابینتی، شیرآلات، کابین دوردوشی، توالت فرنگی و سایر موارد را هرگز فراموش نکنید. همچنین دقت کنید لوازم جانبی را متناسب با سبک دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی انتخاب کنید تا به اهدافتان برسید.

 

7- شیر آلات مناسب انتخاب کنید.

 

لوازم جانبی حمام

 

شیرآلات را متناسب با سبک کابینت روشویی و وان حمام انتخاب کنید. اگر روشویی و وان حمامتان ساده است، از شیرآلات و سردوش های ساده و شیک استفاده کنید تا جلوه ای مدرن به فضای حمامتان بدهد. در مقابل اگر لوازم جانبی شما تزئین شده است، می توانید از شیرآلات برنجی برای سبک سنتی حمامتان استفاده کنید.

 

8- در دکوراسیون حمام، سبک های ساده و رنگ های خنثی را انتخاب کنید.

 

لوازم جانبی حمام

 

اگر شما قصد دارید هر از گاهی تم حمام خود را تغییر دهید، عاقلانه است تا از رنگ های خنثی و سبک های ساده در دکوراسیون حمام استفاده کنید. به این ترتیب هر زمان که قصد تغییر ظاهر حمام خود را داشته باشید دیگر نیازی به خرید لوازم جانبی نیست. رنگ ها خنثی و سبک های ساده بر دید بصری حمام شما می افزایند و باعث می شوند تا فضایی بزرگتر، روشن و دلباز داشته باشید.

 

 

9- نورپردازی حمام خود را به خوبی انجام دهید.

 

لوازم جانبی حمام

 

برخی ممکن است نورپردازی را به عنوان بخش مهمی از دکوراسیون حمام در نظر نگیرند اما بهتر است بدانید لوازم نورپردازی مناسب بر زیبایی فضای حمام شما می افزایند. لوازم جانبی نورپردازی  بسیار حیاتی هستند و حتی می توانند یک حس کاملاً عالی را برای حمام شما ایجاد کنند. روشنایی را انتخاب کنید که علاوه بر روشن نمودن حمام، بر زیبایی فضا نیز بیافزاید. برای انجام آن می توانید از دیوارکوب های زیبا، آویز و موارد دیگر استفاده کنید. انتخاب روشنایی شما در واقع به اندازه حمام بستگی دارد.

 

10- لوازم جانبی غیر ضروری حمام را بخرید.

 

لوازم جانبی حمام

 

پس از خرید وسایل لازم، اکنون می توانید لوازم جانبی غیر ضروری حمام شامل ظرف صابون، جا مسواکی، چوب لباسی حوله، پرده دوش و ... را خریداری کنید. اما مواردی را که واقعاً مورد نیاز نیستند را در لیست خود قرار ندهید، زیرا فقط حمام شما را به هم ریخته کرده و باعث شلوغی بیش از حد فضا می شوند.

در خرید لوازم جانبی حمام، باید بدانید که آیا آنچه خریداری می کنید، ارزش هزینه دارد یا خیر. همیشه شرایط سرویس بهداشتی ، فضای موجود ، بودجه مورد نیاز و کارکردهای مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. همچنین، گذشته از زیبایی به کیفیت کالاها نیز اهمیت بدهید و بررسی کنید که مدت زمان ضمانت اجناس چقدر است. سبک دکوراسیون حمام نیز نکته مهمی است- که حمامی مدرن، معاصر یا سنتی دارد. دانش کافی در مورد کالاهایی که خریداری خواهید کرد نیز عامل خوبی برای انتخاب بهترین لوازم جانبی حمام است.

 

 

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com