منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

اصول کلی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

توجه به رنگ بندی و دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی از نکات ریز و درعین حال با اهمیت درطراحی دکوراسیون منزل است، حمام و دستشویی جاهایی هستند که درطول روز با آنها چندین بار سروکار داریم و ظاهر آنها بسیار با اهمیت است. انتخاب رنگ ، مدل کاشی و سرامیک ، نوع روشویی،، نوع کابینت برای حمام  نقش بسیارمهمی درایجاد محیطی زیبا و دکوراسیون این قسمتها دارا است! ازاین رو باید در هنگام خرید و انتخاب آنها دقت کنید زیرا تعویض آن کار چندان آسانی نیست و هزینه های اضافی را به دنبال دارد. در این قسمت اصول کلی  دکوراسیون حمام  و دکوراسیون  سرویس بهداشتی را مطالعه خواهید نمود

 یکی اجزای اصلی در یک حمام و دستشویی  انتخاب روشویی، کابینتهای حمام ، کابینت روشویی است که نقش بسزایی را دردکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی شما مطابق با نیازها و در عین حال امکانات شما دارد. همانطورکه گفته شد از موارد مهم در ایجاد طرحی زیبا و مناسب برای دکوراسیون  حمام و دستشویی استفاده ازقفسه بندی، روشویی کابینتی و کابینتهای حمام است .حتی با داشتن فضای کم هم می توان از قفسه بندی و دکور اسیون شیک بهره برد به طوری که از عرض و طول فضا درست استفاده کنید.همچنین از انجاکه این قسمتها به سبب ارتباط مستقیم با رطوبت، ممکن است خیلی زود رنگ و جلای خود را از دست بدهند و دفرمه و خراب شوند یا نازیبا جلوه کنند از اینرو انتخاب کابینت های مرغوب و باجنس های pvc و ضد خش و آوای باکتریال بسیارحایزاهمیت است چراکه از تعویض زودهنگام و صرف هزینه دوباره شما را می رهاند و درعین حال زیبایی محیطهای بهداشتی را برای شما به ارمغان می اورد .

 


بد نیست ببینید : دلایل استفاده از کابینت‌ روشویی  ( کابینت دستشویی ) pvc  ؟

از دیگراصل ها در طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی انتخاب سرامیک است که با انتخاب درست رنگ و طرح آن می توانید از عرض و طول فضایتان نهایت استفاده را ببرید. برای حمام و دستشویی هایی با عرض کم هرگز از سرامیک هایی با طرحی شلوغ و خطوطی عمود استفاده نکنید.سرامیک هایی با خطوطی افقی با ایجاد خطای دید به بزرگتر دیده شدن فضای شما کمک خواهد کرد.  از نکات و اجزای مهم دیگر انتخاب توالت فرنگی، روشویی، دوردوشی ، سینک  و وان است که علیرغم انتخاب جنس مرغوب در نظرگرفتن طرح ساده و رنگ روشن، هوشمندانه ترین انتخاب دراین زمینه میتواند باشد.

 بد نیست ببینید:    توالت فرنگی، روشویی، دوردوشی ساخت برند bloomis 

 

 

 
 
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com