منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

بلومیس

بهترین روش استفاده از توالت فرنگی

یکشنبه, 26 اردیبهشت 1400
بازدید : 5254
نظرات : 0

امروزه توالت فرنگی علاوه بر خانه ها، در هتل ها، فروشگاه، شرکت و به خصوص مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه استفاده از توالت فرنگی شاید در ابتدا برای بسیاری از افراد خیلی عجیب و سخت به نظر برسد ولی روش استفاده از دستشویی فرنگی راحت تر از آن است که آنها تصور می کنند. بهترین روش استفاده از توالت فرنگی چیست؟ طرز نشستن روی توالت فرنگی چگونه است؟ نحوه شستشو بعد از استفاده از توالت فرنگی؟ اینها نمونه سوالاتی است که ممکن است برای هر کسی حتی شما پیش بیاید. برای دریافت پاسخ سوالات خود با ما در این مطلب از بلومیس همراه شوید.

 

روش استفاده از توالت فرنگی

 

بهترین روش استفاده از توالت فرنگی

 

1-ابتدا محل توالت فرنگی را بررسی کنید.

قبل از هر کاری مطمئن شوید که دستمال توالت و مایع دستشویی در دستشویی موجود باشد. سیفون توالت فرنگی را نیز بررسی کنید که خراب نباشد و به خوبی کار کند.

2-محل نشستن خود را تمیز، خشک و آماده کنید.

با استفاده از دو برگ دستمال کاغذی درپوش توالت فرنگی را باز نمایید. سپس با همان دستمال محل نشستن پاها را در صورت خیس بودن کاملا خشک کنید. سپس به کمک دستمال کاغذی تمام نواحی تماس پا با بدنه توالت فرنگی را خوب بپوشانید تا به عنوان یک لایحه محافظ از میکروب ها در برابر شما محافظت کند. البته این مورد بیشتر برای توالت های عمومی توصیه می شود.

نکته:در برخی توالت فرنگی‌های عمومی روی محل نشستن با یک روکش پلاستیکی یک بار مصرف پوشانده شده  و با زدن یک دکمه تعویض می‌شود.

3-شلوار خود را تا نزدیک زانو پایین بکشید.

بعد از خشک کردن توالت فرنگی شلوار خود را تا زانو پایین کشیده و بر روی توالت بنشینید. بهتره فاصله پاهایتان از هم زیاد باشد تا شلوارتان بر روی زمین نیفتد.

 

 طرز نشستن روی توالت فرنگی

4- با زاویه درست بر روی توالت فرنگی بنشینید.

طرز نشستن روی توالت فرنگی بسیار مهم است. برخی از افراد با زاویه نود درجه بر روی توالت می نشیند در صورتیکه این کاملا نادرست است زیرا این حالت دفع مدفوع را سخت کرده و به مرور زمان منجر به تحریک بیماری‌هایی مانند سندروم روده  می‌شود. بهترین حالت این است که فرد کمی به جلو خم شده و زاویه‌ی تند در حدود ۳۵ تا ۴۰ درجه برای نشستن داشته باشد. برای راحتی بیشتر می توانید یک چهارپایه کوچک در زیر پای خود بگذارید.

5- خود را خوب تمیز کرده و بشویید.

اگر مدل های توالت فرنگی شما دارای بیده خودشور باشد براحتی و با کمک یک دستگیره آب کافی به محل شستشو هدایت شده و تمیز می شوید. در غیر اینصورت باید خود را کمی به جلو کشیده و به کمک شیلنگ با فشار کم آب خود را تمیز کنید و در انتها با دستمال خود را خشک کنید. و اگر دستشویی فاقد شلنگ آب بود، بهتر است با دستمال توالت در حالی که نشسته اید پشت خود را تمیز کنیدو در اسرع وقت به حمام بروید.

6-سیفون را بکشید.

بعد از شستشو حتما سیفون را بکشید و دستمال کاغذی هایی که زیر پایتان گذاشته بودید را جمع کرده و در سطل آشغال بیاندازید.

7-دستهای خود با مایع دستشویی ضدعفونی کنید.

بعد از اتمام کار خود حتما دست های خود را خوب با مایع دستشویی بشویید و ضدعفونی کنید.

 

 

نحوه شستشو بعد از استفاده از توالت فرنگی

 

سوالات متداول در مورد استفاده از دستشویی فرنگی

 

طرز استفاده از توالت فرنگی تاشو چگونه است؟

با دستمال کاغذی توالت را تمیز کرده و با زاویه درست بر روی توالت فرنگی بنشینید. سپس خود را بشویید و سیفون را بکشید. شتسشوی دستها را فراموش نکنید.

طرز نشستن روی توالت فرنگی چگونه باید باشد؟

مناسبترین حالت نشستن این است که کمی به سوی جلو شده به گونه ای که زاویه تند 30 تا 45 درجه تشکیل دهید.

روکش توالت فرنگی چیست و چه کاری انجام می دهد؟

روکش های توالت فرنگی برای تمیز نگه داشتن محل نشستن روی سنگ توالت و قرار گرفتن پاها استفاده می شود. برای استفاده باید روکش را از بسته بندی خارج کرده و جاهای نقطه چین و مشخص شده ی وسط را جدا کنید. سپس آن را به صورتی روی کاسه توالت پهن کنید که قسمت داخلی، داخل کاسه توالت قرار گرفته و لایه های بیرونی محل نشستن را کاملا بپوشاند.

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com