منو

021-88617235

با ما در تماس باشید

دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام

انتخاب رنگ و به‌ طور کلی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی بسیار مهم است باید هوشمند باشید و دکوراسیونی را انتخاب کنید که چند قدم از طرح‌های مدرن روز در شهرتان نیز جلوتر باشد تا در سال‌های آینده همچنان زیبا و شیک به نظر برسد. 

چیدمان و دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی ( روشویی و توالت فرنگی و دور دوشی ) مانند سایر نقاط خانه دارای اهمیت است.

سه نوع طرح کلی برای قرارگیری سینک روشویی، دستشویی و دور دوشی یا دوش حمام و درنهایت طراحی اولیه سرویس بهداشتی و حمام می‌توان ارائه داد. این طرح‌ها بنا بر فضای خالی و نوع فضایی که شما برای سرویس بهداشتی و حمام دراختیار دارید تقسیم بندی میشوند این فضاها بر اساس دیوارهایی که شما میتوانید از فضای خالی انها برای دکوراسیون استفاده نمایید عبارت از طرح دکوراسیون یک دیواره، طرح دو دیواره ، طرح سه دیواره می‌باشند. 

 همچنین پارامترهای مختلفی در دکوراسیون سرویس بهداشتی ، حمام و روشویی مهم هستند که ازجمله آن‌ها می‌توان به  رنگ سرویس بهداشتی و حمام ، روش‌ها و سبک‌های نورپردازی یا سیستم‌های نورپردازی هنرمندانه مانند نور سقفی، اشیا، لوازم، طبقات و دیوارکوب‌ها ،قفسه‌ها ، دیواری‌های ضد رطوبت ، نوع پوشش کف سرویس‌ها و حمام ، تأسیسات مانند شوفاژهای دیواری جدید یا نسل جدید رادیاتورهای شیشه‌ای با قابلیت نمایش عکس‌های دیجیتالی ، سیستم‌های تهویه هوای مناسب اشاره نمود. این پارامترها همه و همه از مواردی هستند که در طراحی و پیاده‌سازی دکوراسیون سرویس بهداشتی ، حمام و روشویی بسیار مهم و ضروری هستند.ازنقطه نظردیگر رعایت  اصول کلی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی میتواند در به وجود اوردن فضایی زیبا و مدرن بسیارحایز اهمیت باشد.

 

 در مقالات بعدی راجع به هرکدام از این موارد به‌تفصیل توضیح داده خواهد شد. اینکه شما چگونه می‌توانید فضایی آرام و مناسب مطابق با نیازها و سلیقه خود را ایجاد کنید.

 

همچنین میتوانید ببینید : 

اصول کلی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

پارامترهای مهم که میتوانند در انتخاب کابینتهای حمام و روشویی کابینتی به شما کمک کنند!

دلایل استفاده از کابینت‌ روشویی ( کابینت دستشویی )  ؟

 

در خبرنامه الکترونیکی عضو شوید
عضویت شما در خبرنامه با موفقیت انجام شد
شما قبلا عضو خبرنامه شده اید

ارتباط با ما

تلفن : 88617235 021

همراه : 87 61 107 0912 ( مؤمنی )

آدرس : تهران - ملاصدرا - خیابان شیراز جنوبی - نرسیده به کوچه اتحاد - پلاک 52 - فروشگاه صدف

ایمیل : info[at]bloomis-co.com